دیدنی های مالدیو

موج سواری در مالدیو تجربه ای بسیار مفرح برای دوستداران هیجان| تفریحات مالدیو

Surfing In Maldives

• موج سواری در مالدیو|عکس+موقعیت مکانی

موج سواری در مالدیو یکی از مواردی است که به علت امواج مناسب این کشور بسیار پرطرفدار است. هر منطقه در مالدیو تجربه متفاوتی را به شما ارائه می دهد. اگرچه که امواج مالدیو آنقدر ها هم بلند نیستند اما طولانی اند به همین علت سرگرم کننده اند. این موج ها تا سرشانه شما خواهند بود از این رو مالدیو برای موج سواری گزینه ی امنی خواهد بود.
اکثر ریزورت ها در مالدیو تور های موج سواری را، اغلب از طریق اپراتورهای محلی، ارائه می دهند. با این حال، اگر می‌خواهید با هزینه ای کمتر موج‌سواری کنید یا موج‌سواری را یاد بگیرید، Thulusdhoo و Himmafushi می توانند تجربه ای فوق العاده باشد. اماکنی برای یادگیری موج سواری در این جزایر وجود دارد.

• فصل موج سواری در مالدیو:

بهترین زمان برای موج سواری از مارس تا اکتبراست. این دوره باد های چهلگان(باد های تندی هستند بین عرض های ۴۰ و ۵۰ درجه جنوبی زمین) را تجربه می کند که سبب تولید امواج مناسبی برای موج سواری می شوند. بزرگترین امواج در ژوئن، جولای و آگوست رخ می دهد. همچنین موج سواری در مالدیو تحت تأثیر بادهای موسمی شمال شرقی و جنوب شرقی است. از مارس تا آوریل (باران های موسمی شمال شرقی)، بهترین منطقه برای موج سواری در جزایر مرجانی جنوبی می باشد. در حالی که از ماه می تا اکتبر (باران های موسمی جنوب شرقی) بهترین منطقه برای موج سواری در مالدیو جزیره مرجانی شمالی یا مرجانی مرکزی است.

• سطح دشواری موج سواری:

موج سواری در مالدیو برای موج سواران متوسط و پیشرفته ایده آل است. با این حال، برخی از مدارس موج سواری در مالدیو وجود دارند که آموزش هایی را برای مبتدیان ارائه می دهند. بهترین مکان ها برای موج سواری در مالدیو: مالدیو، به سه منطقه موج سواری تقسیم شده است و هر منطقه دارای نقاط موج سواری خاص خود می باشد که در اینجا به برخی از آن ها می پردازیم.

• برای دریافت اطلاعات کامل از هتل های مالدیو لطفا کلیک کنید!

• برای دریافت اطلاعات کامل از جاذبه های مالدیو کلیک کنید!


• جزایر شمالی – ماله شمالی و جنوبی:

جزیره مرجانی شمالی بخش قابل توجهی از فعالیت های موج سواری را در بر میگیرد و همچنین میزبان بسیاری از مسابقات موج سواری ملی و بین المللی بوده است. این جزیره مرجانی بزرگ به جزیره مرجانی شمالی و جنوبی تقسیم می شود. شهرت آن به عنوان یک منطقه با موج های زیاد باعث می شود گاهی اوقات مستعد جمعیت زیاد باشد.

۱) جزیره مرجانی ماله شمالی: 

طیف وسیعی از امواج برای اکثر موج سواران متوسط و پیشرفته دارد. امواج مالدیو به شدت امواج اندونزی نیست، اما هر موج بیش از ۶ فوت می رسد! اگر به اینجا آمدید، می توانید موج سواری هایی مانند Lohis، Chickens، Cokes، Sultans، Honkys، Ninjas و Jailbreaks را انجام دهید. همچنین، Jailbreaks احتمالا سریعترین موج در منطقه مالدیو خواهد بود. این موج سه بخش لوله ای شکل و یک دیوار بلند را به شما ارائه میدهد. دامنه موج سواری در اواخر تابستان افزایش می یابد.

۲) جزیره مرجانی ماله جنوبی:

دارای امواج کوچکتر از ناحیه شمالی است. امواج بسیار عالی هستند و با یک قایق اجاره ای از ماله می توان به این منطقه رسید. Twin Peaks, Quarters, Natives, Kate’sو Riptidesچند مکان موج‌سواری در جنوب ماله هستند.


• منطقه مرجانی مرکزی:

امواج در جزایر مرجانی مرکزی مالدیو به موج سواران خود آزادی مطلق می دهند. در این منطقه امواج معمولاً ناشناخته هستند و مواردی که قبلاً کشف شده اند در سطح جهانی در نظر گرفته می شوند. این امواج بیشتر از سمت راست شروع می شوند. جزایر مرجانی مرکزی به اندازه جزیره مرجانی شمالی و جنوبی پر رفت و آمد نیست. همچنین خوب است بدانید که امواج با قدی متوسط به وفور وجود دارد. در زیر به برخی از نقاط موج سواری در مرجانی مرکزی اشاره شده است:

Mulhaku Rights/Left

این دو موج برای مبتدیان عالی هستند. موج Lefts سریع تر و کم عمق است و در شرایط زمانی محدود مناسب است. برعکس موج دیگر قوی تر است و به همین علت می توان گفت که برای موج سواری راحت تر خواهد بود.

Veyvah

این موجی از سمت چپ می باشد. موج سواران اغلب از آن ها به علت اینکه برای سواری راحت هستند و می توانند آن ها را کنترل کنند یاد می کنند.

Mikado

این موج از سمت راست و بسیار قدرتمند است و در آتول تاا بیشتر رخ میدهد. میکادو موجی است که دیواره های توخالی ایجاد می کند که فضای بزرگی برای موج سواری خواهد بود.

Tsunami’s

می توان گفت این یک موج عالی با زاویه ای از سمت راست است. از این رو از بادهای غربی تا شمالی محافظت می شود و سه بخش شگفت انگیز را برای موج سواری ارائه می دهد.


• جزایر جنوبی:

جزایر مرجانی جنوبی که یکی از دورافتاده ترین مناطق مالدیو هستند، زیبایی بکر این کشور را حفظ کرده است. قایق تنها راه رسیدن به اینجا هست، از این رو، سفر گران قیمتی خواهد بود. همچنین برای ورود قایق ها مجوز دولتی خاصی لازم است. جزیره مرجانی Gaafu Dhaalu که همچنین به عنوان آتول Huvadhoo شناخته می شود، بهترین شرایط را برای موج سواری در مالدیو فراهم می کند. بیشتر از هر جزیره مرجانی دیگری در کل مالدیو این جزیره موج درخود جای داده است.


• عکس هایی از موج سواری در مالدیو:

تور مالدیو
تور مالدیو

 مالدیو
مالدیو

جزایر مرجانی مالدیو
جزایر مرجانی مالدیو

تفریحات آبی مالدیو
تفریحات آبی مالدیو

تور مالدیو
تور مالدیو

موج سواری
موج سواری

ورزش های آبی
ورزش های آبی

جزایر مرجانی شمالی
جزایر مرجانی شمالی

جزایر مرجانی مرکزی ماله
جزایر مرجانی مرکزی ماله

موج سواری مالدیو
موج سواری مالدیو


• موقعیت مکانی جزایر مرجانی ماله:

 

برچسب ها
10 هتل برتر مالدیو کدامند 5 نکته کلیدی که باید مسافرین تور مالدیو بدانند 5 هتل برتر مالدیو 5 هتل لوکس مالدیو آتول جنوبی مالدیو آتول شمالی مالدیو آتول مرکزی مالدیو آژانس مادر تور مالدیو ارزان ترین تور مالدیو ارزان ترین قیمت تور مالدیو ارزان ترین هتل های مالدیو برترین مجری تور مالدیو برترین هتل های مالدیو بهترین تور مالدیو بهترین قیمت تور مالدیو بهترین قیمت رزرو هتل های مالدیو بهترین مجری تور مالدیو بهترین مجری تور مالدیو در ایران بهترین هتل های مالدیو بهترین هتل های مالدیو کدامند تصویر از هتل های مالدیو تفریحات آبی مالدیو تفریحات در تور مالدیو تفریحات در مالدیو تفریحات مالدیو تور مالدیو تور مالدیو 1402 جزایر مالدیو جزایر مرجانی مالدیو جزیره ماله خوب ترین هتل های مالدیو رزرو آنلاین هتل های مالدیو رزرو اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو رزرواسیون اینترنتی هتل های مالدیو رزرواسیون هتل های مالدیو سایت رزرو آنلاین هتل های مالدیو سایت رزرو اینترنتی هتل های مالدیو سایت رزرو هتل های مالدیو سایت رزرواسیون آنلاین هتل های مالدیو مالدیو جزیره ماله موج موج سواری موج سواری در مالدیو موج های مالدیو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن