دیدنی های تایلند

باغ وحش سافاری ورلد در بانکوک مکانی که حتما باید از آن دیدن کنید!

Safari World Zoo and Park

باغ وحش سافاری ورلد|عکس+موقعیت مکانی+اطلاعات باغ وحش

سافاری ورلد در نزدیکی بانکوک باغ وحشی است که همه را به خود جذب میکند حتی  کسانی که باغ وحش دوست ندارند. البته، مانند هر باغ وحشی، در کنار جنبه های خوب، جنبه های نه چندان خوبی هم دارد. حیوانات در این مکان فضای بسیار زیادی دارند که می توانند در آن جا پرسه بزنند و به زندگی خود بپردازند.

درباره ی سافاری ورلد

سافاری ورلد که از سال ۱۹۸۸ افتتاح شد، به دو منطقه مجزا تقسیم می شود. فضای باز پارک سافاری جایی است که می توانید با ماشین خود یا اتوبوس پارک از آن عبور کنید. باغ وحش روباز نزدیک به ۲۰۰ هکتار و پارک پرندگان حدود ۷۲ هکتار وسعت دارد. پارک دریایی بیشتر یک باغ وحش سنتی است که با نمایش های متعدد، غرفه های غذا و مغازه هایی با سوغاتی های فراوان ترکیب شده است.

زرافه های هتل
زرافه های هتل

تجربه سافاری در باغ وحش سافاری ورلد

پارک سافاری مکانی است که می‌توانید از یک سفر ۸ کیلومتری هیجان انگیز لذت ببرید و حیواناتی که آزادانه پرسه میزنند را ببینید. انسان‌ها در وسایل نقلیه آن ها را تماشا می کنند. بخش اول این پارک محل زندگی بسیاری از گونه های گیاهخوار است. گورخر، شتر، بز کوهی، غزال، کرگدن و تعدادی از پرندگان بزرگ مانند شترمرغ، پلیکان و لک لک مارابو.

می توانید ماشین را هر زمانی که دوست دارید متوقف کنید تا  از تماشای حیوانات لذت ببرید، اما باید به چند قانون ساده احترام بگذارید. آهسته رانندگی کنید. به حیوانات غذا ندهید. بوق نزنید. سروصدا های بلند درست نکنید. حتی می توانید تا زمانی که از وسیله نقلیه خارج نشده اید، پنجره های خود را باز کنید.

بخش هایی که می توانید از آن ها دیدن کنید

با رسیدن به چند دروازه فلزی بزرگ، حال و هوا کمی تغییر می کند. بالای آن ها یک برج دیدبانی امنیتی قرار دارد که قطعا شما را به یاد ورودی پارک ژوراسیک خواهد انداخت. قبل از باز کردن اولین دروازه، از بازدیدکنندگان دعوت می‌شود تا به داخل اتومبیل خود برگردند و همه پنجره‌ها را ببندند.

سپس تنها دروازه اول به آرامی به طرفین می‌چرخد و وسایل نقلیه می‌توانند به یک منطقه امن وارد شوند.هنگامی که دروازه پشت سر شما بسته می شود، دروازه جلو شروع به باز شدن می کند و در این هنگام شما وارد لانه شکارچیان می شوید. در این منطقه حیوانات به خوبی تغذیه می‌شوند.

شما حیواناتی را خواهید دید که به نظر می‌رسد در سایه درختان چرت می‌زنند. در علف‌ها غلت می‌زنند یا حتی حمام می‌کنند. (به نظر می‌رسد ببرها عاشق حمام کردن هستند). نمی‌توانید نسبت به اندازه ببرها، شیرها و خرس های سیاه بزرگ هیمالیایی بی‌تفاوت باشید.

نمایش دلفین ها
نمایش دلفین ها

نکات امنیتی

در همه نقاط این منطقه، ماشین‌های امنیتی استتار شده امنیت شمارا تضمین می‌کنند تا هیچ‌کس خواسته یا ناخواسته دچار مشکل نشود.نوشته ی روی تابلوها این است: «اگر مشکلی در ماشین دارید، بیرون نروید، کمک برای شما ارسال می‌شود». با توجه به اینکه کوچکترین ببر بسیار بلندتر از شما و احتمالاً دو برابر وزن شماست، ایده روبرو شدن با ببر به اندازه کافی ترسناک است. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای بازدید از لانه شیرها صبح است که غذا برای گربه سانان آورده می شود و آنها را از روال تنبلی خود خارج می کند.

نمایش های سافاری ورلد

پس از اتمام دید و بازدیدتان، می‌توانید به Marine World بروید. این بخش بیشتر یک باغ‌وحش سنتی است که با نمایش‌ حیوانات ادغام شده است. هنگام ورود، جدول زمان بندی را بررسی کنید زیرا تنها ۷ نمایش وجود دارد مثل نمایش دیدنی فیلها. نمایش‌های دیگری که در آمفی‌تئاترهای بزرگ برگزار می‌شوند. عبارتند از: نمایش پرنده، شیر دریایی، دلفین و اورانگوتان. همچنین نمایش بوکس تایلندی هم برگزار می شود که ممکن است  بازدیدکنندگان بزرگسال  از این نمایش خوششان نیاید. اما کودکان اغلب آن را دوست دارند. بخش Egg World « مرکز کشف تخم مرغ در تایلند» هم محبوبیت خاص به خودش را دارد.

از آنجایی که سافاری ورلد  چیزی بیش از یک پارک حیوانات است. می‌توانید نمایش بدلکاری کابوی‌های غربی یا نمایش Spy War را نیز تماشا کنید. این نمایش ها شبیه به هالیوود هستند که با صدای انفجارهایی در کل باغ‌وحش شنیده می‌شوند.

باغ وحش سافاری ورلد
باغ وحش سافاری ورلد
حیوانات باغ وحش
حیوانات باغ وحش

بخش کمتر دیده شده باغ وحش

برخی از قسمت های کمتر بازدید شده باغ وحش، بخش ماهی های بزرگ می باشد. این بخش ماهی هایی را در خود جای داده است که طول برخی از آنها می تواند بیش از ۲ متر باشد. بهترین جاذبه باغ وحش را از دست ندهید. سکوی تغذیه زرافه‌ها که در آن می‌توانید به این غول‌های بامزه موز بدهید.

علاوه بر این، تعداد شگفت‌انگیزی از زرافه‌ها را خواهید دید که در پارک قدم می‌زنند. آن ها احتمالا بزرگترین گله در جهان هستند. رانندگی در میان حیوانات آزاد که بدیهی است توجه زیادی به بازدیدکنندگان ندارند، تجربه ای واقعا متفاوت است.

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

موقعیت مکانی باغ وحش

برچسب ها
آژانس مادر تور پاتایا تایلند و ماکائو آژانس مادر تور تایلند آفر تور تایلند ارزان ترین تور تایلند ارزانترین تور تایلند باغ وحش سافاری ورلد در بانکوک بانکوک بهترین تور تایلند کدام است بهترین دیدنی های تایلند بهترین قیمت تور تایلند پاتایا پکیج نوروزی تور تایلند پوکت تور بانکوک تور بانکوک - پاتایا تور بانکوک از اصفهان تور بانکوک از اهواز تور بانکوک از بندر عباس تور بانکوک از تبریز تور بانکوک از رشت تور بانکوک از ساری تور بانکوک از شمال تور بانکوک از شیراز تور بانکوک از کرمان تور بانکوک از کرمانشاه تور بانکوک از مشهد تور پاتایا تور پاتایا ارزان قیمت تور پوکت تور پوکت تایلند تور تایلند دیدنی های بانکوک دیدنی های پاتایا دیدنی های پوکت

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن