دیدنی های سریلانکا

پل ناین آرچ (نه قوس) در دمودارا در نزدیکی الا | جاذبه های سریلانکا

Nine Arch Bridge Sri Lanka

پل ناین آرچ |عکس+موقعیت مکانی+ تاریخچه

پل ناین آرچ در دمودارا(Demodara) در نزدیکی الا یک نمونه واضح از ساخت راه آهن در سریلانکا در دوران استعمار بریتانیا است. این پل که به عنوان پلی در آسمان نیز نامیده می شود، یک پل قطار رو زیبا و ساده است که در حدود ۹۱ متر امتداد دارد و در مجموع ۹ دهانه در میان شاخ و برگ های سرسبز درختان در دو طرف دارد.

به اصطلاح زیباترین قطار سواری در جهان، قطار الا به کندی در نزدیکی پل ناین آرچ(Nine Arch) قرار دارد. منظره سبز در اطراف و معماری شگفت انگیز پل، انبوهی از گردشگران را به اینجا می کشاند.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

۱) جاذبه های پل ناین آرچ در الا:

پل ناین آرچ نزدیک الا مجموعه ای از نه دهانه است که ساخته شده از سنگ، آجر و سیمان هستند. طول بنا ۹۱٫۴۴ متر (۳۰۰ فوت) با عرض ۷٫۶۲ متر (۲۵ فوت) و ارتفاع سر به فلک کشیده ۲۴٫۳۸ متر (۸۰) را پوشش می دهد. فوت).

این راه آهن بدون یک تکه فولاد ساخته شده. یک گشت و گذار آرام و ۳۰ دقیقه ای در جنگل خوش منظره، شما را به دنیای معماری ای می برد که در میان دامنه های مزارع چای سبز پنهان شده است. شما می توانید از روی پل پایین بروید و از ترکیب زیبای آب و هوای خوب و محیطی خیره کننده لذت ببرید.


۲) تاریخچه پل ناین آرچ در الا:

تاریخ می گوید پل ناین آرچ در الا در سال ۱۹۲۱ تکمیل شد. شنیده های رایج در مورد پل این بود که وقتی ساخت پل شروع شد، بریتانیا در حال ورود به جنگ جهانی دوم بود. بنابراین مجبور شدند فولاد اختصاص داده شده برای پل را به پروژه های جبهه جنگ اختصاص دهند که باعث توقف روند ساخت آن شد. در نهایت مردم محلی کار را به عهده گرفتند و با استفاده از آجر و سیمان آن را تکمیل کردند. بدون استفاده از هیچ گونه فولادی.


جاذبه های دیگری از سریلانکا که شاید برایتان جالب باشد!

موزه دریایی گاله از آثار جهانی یونسکو ساخته شده در سال ۱۶۷۱| سریلانکا

قطار کندی به الا با مناظر سرسبز چای سبز، کوه ها و دره ها| طبیعت سریلانکا

موزه ملی گاله بنایی قدیمی و هلندی ساخته شده در سال۱۶۵۶ | موزه سریلانکا

پارک ویکتوریا با پرندگان زیبا و گیاهان کمیاب| طبیعت نووارا الیا سریلانکا

برج لوتوس کلمبو بلندترین برج جنوب آسیا و ۱۱مین برج بلند آسیا| کلمبو سریلانکا

معبد گانگارامایا ساخته شده در قرن نوزدهم در کنار دریاچه بیرا| جاذبه های سریلانکا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۳) افسانه ای از ساخت پل ناین آرچ:

آپوهامی(Appuhami) که یک رقصنده شیطانی سنتی بود، با لباس مبدل خود در راه بازگشت به خانه فرد بریتانیایی ای که کار ساخت راه‌آهن در منطقه را داشت دید. آن فرد از ظاهرش ترسید. اما پس از آشنایی، آپوهامی در کار ساخت به او کمک کرد.
هنگامی که ساخت و ساز به دلیل شکاف بین تپه ها و زمین باتلاقی زیر آن سخت شد، آپوهامی کار را به دست گرفت و زمین را با سنگ های سخت و مانند آن پر کرد، که کاری باورنکردنی و تاثیر گذار بود. با هزینه و زمان بسیار کمتر پل را ساخت و او حتی کیفیت ساخت را با دراز کشیدن زیر پل در حالی که اولین قطار از روی آن عبور می کرد، تضمین کرد.


۴) مکان و نحوه رفتن به پل ناین آرچ در الا:

پل ناین آرچ، معماری ای زیبا همراه با مناظر زیبا به شنا ارائه میدهد که بین ایستگاه Ella و Demodara قرار دارد. چندین گزینه سفر وجود دارد که می تواند شما را به اینجا برساند. از جاده ای که به سمت Adam’s peak کوچک می رود بروید و در کنار معبد کوچک رنگی به سمت چپ بپیچسد. سپس Lake Front Cottage را دنبال کنید.

مسیر دومی که شما را به پل می رساند:

می توانید یک پیاده روی آرام در جنگل داشته باشید. در محل‌ هایی که برای پارک کردن اختصاص داده شده است. بعد از کافه Art Cafe Umbrella، به سمت چپ بپیچید و وارد جنگل شوید. چند دقیقه پیاده روی آرام شما را به اینجا می رساند.

مسیر سوم:

اگر از سمت الا می آیید، اینکه هم جهت با مسیر راه آهن قدم بزنید سرگرم کننده تر خواهد بود. شما به یک تونل خواهید رسید و پل درست در گوشه و کنار آن است. ساده‌ترین کار این است که از الا یک توک توک بگیرید که شما را در نزدیکی تونل پیاده کند.


۵) گردشگران می توانند بر روی پل راه بروند؟

یکی از نقاط برجسته در روستای کوهستانی الا، پل۳۰۰ فوتی دمودارا ناین آرچ است. با یک پیاده روی کوچک ۳۰ دقیقه ای در میان جنگل، به قطعه ای از معماری زیبا می رسید که در میان مزارع سرسبز چای پنهان شده است. راه رفتن روی پل مجاز است و این یکی از کارهایی است که باید در سریلانکا انجام دهید.


۶) زمان حرکت قطار در پل ناین آرچ:

قطارها حدود ۶ بار در روز از روی پل عبور می کنند. زمان دقیق در سریلانکا وجود ندارد و همیشه تغییر می کند، اما باید در هر ساعتی یک برنامه حرکتی باشد. نگران نباشید، نیازی نیست چندان هم صبر کنید. اینجا مکانی عالی برای عکاسی است و کافه های کوچکی وجود دارد که می توانید نوشیدنی و غذا بخرید. توصیه می کنیم صبح، حدود ساعت ۹ صبح به این مکان بروید.


۷) بهترین زمان برای بازدید از پل ناین آرچ:

طلوع آفتاب بهترین زمان برای بازدید از پل است. نور خیره کننده است و شما جمعیت زیادی هم نخواهید دید. تا ساعت ۱۰ صبح تقریبا خلوت است. بعد از این، از آنجایی که شروع تور های گردشگری است، این مکان با گردشگران شلوغ می شود.


۸) عکس هایی از ناین آرچ:

پل ناین آرچ در سریلانکا
پل ناین آرچ در سریلانکا

جاذبه های سریلانکا
جاذبه های سریلانکا

قطار کندی به الا
قطار کندی به الا

پل نه قوس در سریلانکا
پل نه قوس در سریلانکا

جاذبه های سریلانکا
جاذبه های سریلانکا

دیدنی های سریلانکا
دیدنی های سریلانکا

دیدنی های جذاب سریلانکا
دیدنی های جذاب سریلانکا

گشت و گذار در سریلانکا
گشت و گذار در سریلانکا

پل نه قوس در نزدیکی الا
پل نه قوس در نزدیکی الا

طبیعت سریلانکا
طبیعت سریلانکا

دیدنی های الا
دیدنی های الا

پل ناین آرچ در نزدیکی الا
پل ناین آرچ در نزدیکی الا

پل در الا
پل در الا


۹) موقعیت مکانی پل:

برچسب ها
الا و جاذبه هایش الا و دیدنی هایش پل الا پل قطار الا به کندی پل مشهور در الا سریلانکا پل مشهور در نزدیکی الا سریلانکا پل معروف سریلانکا پل ناین آرچ پل ناین آرچ در نزدیکی الا جاذبه های الا جاذبه های الا سریلانکا جاذبه های توریستی در سریلانکا جاذبه های توریستی سریلانکا جاذبه های سریلانکا جاذبه های کشور سریلانکا جاذبه های گردشگری الا سریلانکا جاذبه های گردشگری بنتوتا سریلانکا جاذبه های گردشگری سریلانکا جاذبه های گردشگری کشور سریلانکا دیدنی های الا دیدنی های الا سریلانکا دیدنی های سریلانکا دیدنی های سریلانکا الا دیدنی های کشور سریلانکا سریلانکا جاذبه سفر به سریلانکا شهر های دیدنی سریلانکا قطار الا به کندی قطار در الا قطار مشهور در سریلانکا قطار معروف سریلانکا قطارهای سریلانکا مکان های دیدنی سریلانکا مکان های دیدنی کشور سریلانکا ناین آرچ پل در سریلانکا

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن