دیدنی های چین

مراکز خرید چین | بهترین مکان برای خریدی مفرح | دیدنی های چین

Best Shopping Malls in China

• بهترین مراکز خرید چین |عکس+ توضیحات

بهترین مراکز خرید چین که سر زدن به آنها برای هر کسی می تواند الزامی باشد در این نوشته جمع آوری شده است. تا در هنگام سفر به این سرزمین پهناور، خریدی دل نشین و فرح بخش داشته باشید. در ابتدا با توضیح کوتاهی از پکن شروع می کنیم.

پکن

پِکَن (به چینی: 北京) (تلفظ در زبان ماندارین: بِیچینگ) پایتخت جمهوری خلق چین و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. این شهر در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۱٬۵۱۶٬۰۰۰ میلیون نفر سکنه داشته‌است. پکن دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای و مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور است.

سابقه تاریخی شهر به حدود سه هزار سال پیش می‌رسد و در هشت قرن اخیر در اغلب دوره‌ها پایتخت چین بوده‌است. کمتر شهرهایی در دنیا هستند که برای دوره‌ای چنین دراز مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی باقی مانده باشند به همین جهت آثار تاریخی زیادی در شهر وجود دارد.

۱. مرکز خرید The Place:

Place Beijing که در شرق جاده Dongdaqiao قرار دارد، یک خیابان خرید است که با مرکز Jiali، آپارتمان بین المللی Shimao و هتل بین المللی Xincheng احاطه شده است. به عنوان یکی از پروژه های مهم پکن، مکان ترکیبی از رستوران، سرگرمی و هنر است.

The place shopping mall
The place shopping mall

۲. مرکز خرید Solana:

سولانا از جمله مراکز خرید چین است که در ساحل دریاچه شمال غربی پارک چائویانگ، منطقه چائویانگ، پکن واقع شده است. ساختمان های به سبک اروپایی آن یک شهر تجاری منحصر بفرد را تشکیل می دهند. SOLANA به طور رسمی در دسامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد، و منحصر به فرد ترین  مرکز خرید  در پکن است که نزدیک به ۵۰۰ برند گرد هم آمده اند. سولانا به یک مرکز خرید شیک در پکن تبدیل شده است، همچنین یک مقصد تفریحی و سرگرمی محبوب، و یک مرکز غذاخوری است که غذاهای جهانی را جمع آوری می کند. 

آدرس: No. 6 Chaoyang Park Road, Chaoyang District, Beijing China

Solana shopping mall
Solana shopping mall

۳. مرکز خرید Qianmen Main Street Mall:

یک خیابان تجاری معروف، خیابان کیانمن، در ضلع جنوبی محور مرکزی پکن قرار دارد. رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و کیوسک‌های اسنک زیادی در این منطقه وجود دارد و این خیابان را به مقصدی عالی برای خرید و صرف غذا تبدیل می‌کند. علاوه بر این، خیابان ها مملو از ساختمان های قدیمی و قوسی شکل هستند که یادآور پکن قدیم هستند. انواع مختلفی از چایخانه ها نیز وجود دارد که اغلب با اجرای هنرهای سنتی مانند دیالوگ های طنز و داستان سرایی انجام می شود. که قطعا ارزش بازدید را دارند.

آدرس: Qianmen Street, Dongcheng District, Beijing

Qianmen-Street-in-Beijing
Qianmen-Street-in-Beijing

۴. مرکز خرید Wangfujing :

خیابان وانگ فوجینگ پکن به عنوان یکی از نمادهای تجارت پکن، شناخته شده ترین و پر رونق ترین خیابان خرید با روندهای مدرن و مد است. این خیابان که در نزدیکی مرکز شهر در منطقه دانگ چنگ قرار دارد، یکی از چهار منطقه تجاری پررونق در پکن است.

Wangfujing Shopping mall
Wangfujing Shopping mall

شانگهای

شانگهای (به چینی: 上海) شهری در چین است که با جمعیت ۲۴ میلیون نفری در سال ۲۰۲۰–۲۰۲۱ یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان به‌حساب می‌آید. این شهر یک مرکز اقتصادی جهانی است و بندر آن پرترددترین بندر کانتینری جهان به‌حساب می‌آید. شانگهای در دلتای رود یانگ تسه در جنوب پای رود یانگ‌تسه در میانهٔ انتهای شرقی خاک اصلی چین قرار دارد.

۵٫ مرکز خرید Iapm Shopping Mall:

مرکز خرید iapm یک مرکز خرید شیک است که سبک زندگی نوآورانه و مفهوم خرید در اواخر شب را به شهر معرفی می کند. سینمای IMAX، طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، و یک سوپرمارکت درجه یک وجود دارد که برای تکمیل تجربه خرید مشتری وجود دارد. علاوه بر این، میدان مرکزی زیر دهلیز مرکز خرید، مکانی است که نمایشگاه‌های جالب یا نمایش‌های مد پرطرفدار به طور منظم در آن برگزار می‌شود.

آدرس: Road in Xuhui District, Shanghai, China

iapm shopping mall
iapm shopping mall
برچسب ها
از دیدنی های چین در جدول برای خرید در چین کجا بریم برترین دیدنی های چین برترین مراکز خرید چین بهترین دیدنی های چین بهترین مراکز خرید چین دیدنی های چین دیدنی های چین پکن دیدنی های چین در پکن دیدنی های چین شهر پکن دیدنی های چین عجیب مراکز خرید چین مراکز خرید در پکن مراکز خرید در چین مراکز خرید در شانگهای مرکز خرید در پکن چین مرکز خرید در چین مرکز خرید در شانگهای چین

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن