دیدنی های تایلند

شهربازی سیام فعالیتی مفرح و مهیج در بانکوک

Siam Amazing Park

شهربازی سیام در بانکوک، تجربه ای هیجان انگیز که نباید از دستش بدهید!

شهربازی سیام دارای یک منطقه بزرگ است که به تفریحات آبی اختصاص داده شده است. در بخشی دیگر سرسره های مهیج و جالبی می توانید ببینید. و همچنین بخش دیگری در پارک سیام وجود دارد که میراث فرهنگی بانکوک را به نمایش می گذارد. این پارک به بخش هایی با تفریحات آبی، خانوادگی، فانتزی و… تقسیم شده است.
این بخش ها ( Water World, X-Zone, FamilyWorld, Fantasy World, and Small World) هستند. هر کدام از این بخش ها برای اکثر افراد با هر رده سنی ای مناسب است.
شهربازی سیام
شهربازی سیام

بخش های مختلف شهربازی سیام

قسمت تفریحات آبی یکی از محبوب‌ترین مناطق پارک است که می‌توانید از سواری‌ در کنار رودخانه‌ای که از میان پارک می‌گذرد لذت ببرید. پارک شگفت انگیز سیام همچنین دارای یک استخر موج است که امواج کوچک و مناطق کم عمق و شیب ملایمی دارد. بخشی به اسم Speed Slide یک سرسره رنگین کمانی هفت طبقه است. این سرسره شما را با سرعتی سرسام‌آور در یک استخر آب پرتاب می‌کند.
بخش X-Zone چندین وسیله هیجان انگیز دارد که ممکن است برای بزرگسالان و بچه های بزرگتر جذاب باشد. همچنین Vortex یکی از بزرگترین ترن هوایی معلق در جهان است که حداکثر سرعت آن ۸۰ کیلومتر بر ساعت است. بخش small world یک چرخ فلک کوچک دارد. حوض کوچک این بخش با قایق‌های قو و قلعه ای برای بچه‌های جوان مناسب است.  small world ویژگی های خوبی دارد. یکی از ویژگی ها این است که بیشتر سرسره ها برای محافظت از بچه ها در برابر گرمای بعد از ظهر پوشیده شده است.
پارک در بانکوک
پارک در بانکوک
تفریحات آبی در بانکوک
تفریحات آبی در بانکوک
پارک در بانکوک
پارک در بانکوک

موقعیت مکانی شهربازی

این شهربازی در حدود ۳۰ کیلومتری شرق مرکز شهر قرار دارد. بهتر است یک روز از سفر به بانکوک را برای استفاده از سرسره های شگفت انگیز و جاذبه های متعدد این پارک اختصاص دهید. شما از طریق قلعه پرنسس که چندین رنگ دارد می توانید وارد پارک شگفت انگیز سیام شوید.

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
پارک سیام پارک شگفت انگیز سیام پارک های تایلند تفریحات تایلند تفریحات مهیج تایلند جاذبه های بانکوک جاذبه های تایلند دیدنی های بانکوک دیدنی های تایلند شهربازی سیام شهربازی های بانکوک شهربازی های تایلند

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن