دیدنی های ویتنام

غار سونگ سوت شاهکار طبیعت در قلب عجایب طبیعی جهان| طبیعت ویتنام

Sung Sot Cave

• نگاهی اجمالی به غار سونگ سوت| عکس+ موقعیت مکانی+تاریخچه

غار سونگ سوت بزرگترین غار خلیج هالونگ است که به عنوان شاهکار طبیعت در قلب عجایب طبیعی جهان شناخته می شود. در این پست به این موضوع اشاره می‌کنیم که این مقصد گردشگری چه چیز جالبی دارد که می تواند تمام حواس مسافران برای بازدید را بیدار کند و باعث تعجب آنها شود!

  1. این غار توسط یک فرانسوی در سال ۱۹۰۱ کشف شد.
  2. در بین ۱۰ تا از زیباترین غارهای جهان که توسط انجمن دفاتر و آژانس های مسافرتی چک در سال ۲۰۱۲ شناخته شدند، قرار دارد.
  3. بزرگترین غار خلیج هالونگ با مساحتی بالغ بر ۱۰٫۰۰۰ متر مربع می باشد.
  4.  سونگ سوت (به معنای تعجب زده شدن) حسی است که هنگام بازدید از این شاهکار باورنکردنی در شما ایجاد می شود.
  5. اگرچه غار بسیار بزرگ است، اما صدای شما هنگام ورود به داخل انعکاس نمی یابد.
  6. این غار همچنین به Thanh Giong که یک قهرمان افسانه ای مشهور ویتنامی است مربوط می شود.
  7. برای ورود به داخل غار باید بیش از ۱۰۰ پله سنگی را بالا بروید.

۱) غار سونگ سوت کجاست؟

غار سونگ سوت که یکی از وسیع ترین و خاص ترین غارهای خلیج هالونگ است، در مرکز خلیج، در درون جزیره بو هون(Bo Hon) در کنار غار لوون(Luon) و غار ترین نو(Trinh Nu) واقع شده است. بنابراین، اگر از غار سونگ سوت دیدن کردید و وقت داشتید، به راحتی می توانید غارهای دیگری را که در مسیر هستند کشف کنید. با وجود اینکه غار ورودی کوچکی دارد، فضای داخلی بسیار بزرگ و وسیعش بازدیدکنندگان را شگفت زده میکند.

۲) تاریخ غار سونگ سوت به چه سالی برمی گردد؟

این غار برای اولین بار توسط مسافران فرانسوی در سال ۱۹۰۱ پیدا شد. هنگامی که آنها برای اولین بار این غار را کاوش کردند، از زیبایی وصف ناپذیری که طبیعت به این مکان داده بود بسیار شگفت زده شدند و تصمیم گرفتند نام این غار را Grotte Des Surprises ( به معنی غار شگفتی ها) در سفرنامه ای که در سال ۱۹۳۸ چاپ شده، بگذارند.

• لینک تورهای خارجی 

• لینک هتل های معرفی شده در سایت

• لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

۳) مسیر غار به چه صورت است؟

مسیر سونگ سوت شیب دار است که با بالا رفتن از ۱۰۰ پله در کنار درختانی که سایه انداخته اند می توان به این غار رسید. علاوه بر کاوش در غار، سفر شما با پیاده روی و کوهنوردی هیجان انگیزتر و کمی ماجراجویانه خواهد بود. با قدم زدن به سمت غار، عشق شما به طبیعت با دیدن مسیری پر از درختان و مسیر سنگ فرش شده زیبا افزایش خواهد یافت. با ورود به غار، این شانس را خواهید داشت که عظمت یکی از زیباترین غارهای جهان را با دو بخش به نام های بیرونی و درونی مشاهده کنید.

عریض بودن بخش بیرونی حتی می تواند برای اجرا کردن تئاتر اپرا مناسب باشد. این بخش می تواند به عنوان بخش انتظار مسافران قبل از ورود به بخش داخلی در نظر گرفته شود. به لطف سقف بلند غار، بسیاری از استالاگمیت ها شبیه به لوسترهایی زیبا هستند. پس از بخش بیرونی، جاده ای باریک به بخش دوم یا بخش داخلی منتهی می شود و صحنه ای کاملا متفاوت را با فضای وسیعی به بازدیدکنندگان نشان میدهد. با کاوش در بخش دوم در عمیق ترین نقطه، سقفی آهکی به اسم Royal Garden، حوضی شفاف و چشم انداز جذاب کوه های داخلی غار ظاهر می شود.

۴) نکاتی که باید در طی سفر به آن ها توجه کنیم؟

بهتر است که در طی بازدیدتان اگر راهنما دارید در نزدیکی او بمانید. در خاطر داشته باشید که بازدید از از غار در فصل بارانی و طوفانی هالونگ (آگوست و سپتامبر) می تواند کمی دشوار باشد و نتوانید به طور کامل از زیبایی این غار حیرت زده شوید. هنگام بازدید از غار می توانید وسایل خود را در قایق بگذارید تا در طول مسیر کوهنوردی خسته نشوید. کفش های مناسب پیاده روی به همراه خود داشته باشید. بهتر است که کمی خوراکی و نوشیدنی همراه خود داشته باشید زیرا ممکن است هزینه ی خرید آب در ورودی غار گران تر باشد.

۵) جاذبه هایی از سنگ های آهکی غار سونگ سوت که نباید اصلا از دست بدهید!

  • Royal Garden در بالای سقف غار با نقش و نگاری حیرت انگیز
  • سقف ۳۰ متری معماری همانند معماری یک تئاتر را به شما نشان می دهد که توسط مادر طبیعت ایجاد شده است.
  • سنگ آهک متصل به Thanh Giong که یک قهرمان مشهور در افسانه ویتنامی است.
  • طبیعت در این غار اشکال مختلفی را ساخته است که از شباهت آن ها با شمشیر، اسب، دایناسور، درخت بانیان، خرس دریایی و… شگفت زده خواهید شد.

۶) چگونه به این غار برویم؟

برای بازدید از غار باید به هالونگ سفر کنید. بعد از رسیدن به هالونگ می توانید قایق کرایه کنید یا از تور کروز برای سفر از بندر هالونگ به غار سونگ سوت لذت ببرید.
اگر در هانوی اقامت دارید، رفتن به غار سونگ سوت که در خلیج هالونگ است با دوچرخه و یا ماشین ۲٫۵ تا ۳ ساعت طول می کشد. مسافران می توانند از سه گزینه حمل و نقلی استفاده کننند: سوار اتوبوس شاتل شوید. برای اینکه سفری سریع و همچنین لذت بخش داشته باشید می توانید از هواپیمای دریایی استفاده کنید.  (Hai Au Airlines مناسب ترین شعبه هواپیماهای دریایی برای شما می تواند باشد.

• موقعیت مکانی غار

• عکس هایی از فضای داخلی غار سونگ سوت

سقف غار
سقف غار

سنگ های آهکی غار
سنگ های آهکی غار

بزرگترین غار خلیج هالونگ
بزرگترین غار خلیج هالونگ

سقف غار
سقف غار

فضای داخلی غار
فضای داخلی غار

تور ویتنام
تور ویتنام

مجری مستقیم تور ویتنام
مجری مستقیم تور ویتنام

تور ویتنام و کامبوج
تور ویتنام و کامبوج

ویتنام
ویتنام

غار سونگ سوت
غار سونگ سوت

غار در خلیج هالونگ
غار در خلیج هالونگ

غار در خلیج هالونگ
غار در خلیج هالونگ

غار در خلیج هالونگ
غار در خلیج هالونگ

غار در خلیج هالونگ
غار در خلیج هالونگ

برچسب ها
ارزان ترین هتل های ویتنام برترین هتل های ویتنام برنامه تور ویتنام بزرگترین جزیره خلیج هالونگ بلیط تور ویتنام بهترین هتل های ویتنام بهترین هتل های ویتنام کدامند پکیج تور ویتنام پل طبیعت ویتنام تور ارزان ویتنام از تهران تور برای ویتنام تور به ویتنام تور تایلند ویتنام تور ترکیبی تایلند ویتنام تور ترکیبی ویتنام کامبوج تور ترکیبی ویتنام کامبوج لائوس تور تفریحی ویتنام تور جزایر ویتنام تور چین ویتنام تور سفر به ویتنام تور ویتنام تور ویتنام ارزان تور ویتنام از ایران تور ویتنام از مشهد تور ویتنام برای عید تور ویتنام پاییز ۱۴۰۲ تور ویتنام تابستان تور ویتنام چند تور ویتنام چنده تور ویتنام قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۲ تور ویتنام و کامبوج خلیج هالونگ رزرو آنلاین هتل های ویتنام رزرو اینترنتی هتل های ویتنام رزرو هتل های ویتنام رزرواسیون آنلاین هتل های ویتنام رزرواسیون اینترنتی هتل های ویتنام رزرواسیون هتل های ویتنام سونگ سوت طبيعت طبیعت طبیعت در ویتنام طبیعت زیبای ویتنام طبیعت کشور ویتنام طبیعت وحشی طبیعت ویتنام عکس از طبیعت ویتنام عکسهای طبیعت ویتنام غار سونگ سوت قیمت تور به ویتنام قیمت تور تفریحی ویتنام قیمت تور ویتنام قیمت تور ویتنام ۱۴۰۲ قیمت تور ویتنام از شیراز قیمت هتل های ویتنام کارگزار هتل های ویتنام مجری مستقیم تور ویتنام هانوی هتل های ویتنام هتل های ویتنام در مویینه هزینه تور به ویتنام ویتنام

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن