دیدنی های تایلند

پارک رامایانا بزرگترین پارک آبی جنوب شرق آسیا را از دست ندهید!

Ramayana water park

پارک آبی رامایانا| عکس+ موقعیت مکانی+ جاذبه های پارک 

یکی از جدیدترین جاذبه های پاتایا، پارک رامایانا که بزرگترین پارک آبی جنوب شرق آسیا است، می باشد. این پارک یک روز سرگرم کننده همراه با هیجان و حتی آرامش را برای پیر و جوان ارائه می دهد. در این پارک تعداد زیادی سرسره مهیج که برخی از آن ها طولانی‌ترین سرسره‌های جهان شناخته می شوند وجود دارد. همچنینبخش های منحصربه‌فرد دیگری مانند پایتون و آکواکوندا، استخر موج، رودخانه، دو منطقه برای کودکان، رستوران‌ها و بخشی مخصوص به ماساژ تایلندی را می توان در این پارک آبی پیدا کرد.

رامایانا بسیار تمیز است و به خوبی نگهداری می شود. در سرتاسر پارک صندلی‌هایی برای آفتاب‌گرفتن وجود دارد که به چترهای آفتابی تجهیز شده اند‌. غریق نجات در هر سواری و در استخرها در حال انجام وظیفه می باشند. این پارک در منطقه ای خوش منظره در حومه روستا با چشم اندازی عالی از تپه های سبز اطراف و یک دریاچه واقع شده است.

پارک آبی رامایانا
پارک آبی رامایانا

سرسره های آبی پارک

در رامایانا می توان۲۱ سرسره آبی از جمله برخی از طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین سرسره‌های جهان و چهار سرسره که در هیچ پارک آبی دیگری در تایلند پیدا نمی‌شود، را می توان امتحان کرد. این پارک تنوع خوبی از سرسره ها را برای تمام سنین ارائه می دهد. به دلایل ایمنی، گردشگران برای سوار شدن به سرسره بزرگسالان باید بیش از ۱۲۲ سانتی متر قد داشته باشند.

سرسره های Spiral، Serpentine و Rive

معمولا افرادی که به این پارک می آیند سفر مهیج خودشان را با این سرسره ها آغاز می‌کنند. بازدیدکنندگان در سرسره Spiral یا serpentine که لوله ای با یک یا دو فضای مجزا از هم هستند به پایین سر می خورند این سرسره ها در واقع دارای بخشی نیمه باز و نیمه بسته هستند که در پایان به استخر می روند.
سرسره River در نهایت به رودخانه ی موجود در پارک به اسم Lazy Wavy River فرو میریزد.

پارک آبی در پاتایا
پارک آبی در پاتایا

فعالیت های بسیار مهیج پارک

با انجام دو سواری هیجان انگیز در رامایانا، می توانید به معنای واقعی کلمه آدرنالین را در رگ های خود حس کنید. سفر مهیج خودتان را با Aqualoop شروع کنید، سواری ای که در آن زمین را زیر پای خودتان حس نخواهید کرد. پس از آن از طریق یک حلقه ۳۶۰ درجه ای به سرعت سر میخورید و به داخل استخر انداخته می شوید. سپس سقوط آزاد را امتحان کنید. با ایستادن در یک کپسول، زمین از زیر پاهای شما ناپدید می شود و شما به سرعت پایین می افتید.

استخرها و رودخانه Lazy

پس از حس کردن هیجان در سرسره های آبی بازدیدکنندگان می توانند در یکی از استخرهای رامایانا استراحت کنند. در هر استخر صندلی هایی یافت می شود که با چترهای آفتاب گیر مجهز شده اند. بزرگترین استخر پارک، استخر موج Double است که دارای ساحلی به طول ۱۵۰ متر می باشد. نیمی از استخر امواج بزرگی دارد و در نیم دیگر امواج ملایم تری مشاهده می شود. استخر Relax یک استخر حبابی به همراه کافه ای است که نوشیدنی های مختلف را سرو می کند.

می توانید والیبال در آب را امتحان کنید یا در استخر بزرگ فعالیت ایروبیک انجام دهید. همچنین می توان از جکوزی در دو طرف آن استفاده کرد و لذت برد. شما می توانید در رودخانه ی Lazy Wavy شنا کنید یا از طریق سرسره های لوله ای در پایین رودخانه فرود بیایید. این رودخانه، رودخانه ای پرپیچ و خم به طول ۵۰۰ متر با آبفشان ها، امواج، حباب های آب، آبشارها و یک غار می باشد.

تفریحات آبی پاتایا
پارک آبی در پاتایا

دو بخش Aqua Play و Aqua Splash برای کودکان

پارک آبی رامایانا دارای دو محوطه بزرگ برای کودکان است به اسم Aqua Play و Aqua Splash. در این بخش ها کودکان می توانند از سرسره های آبی کوچکتر، جت های آبی، آبپاش ها و همچنین بخش هایی که می توانند از آن ها بالا بروند و آب بازی کنند، لذت ببرند.

جاذبه های دیگر پارک

بازدیدکنندگان می توانند به بازار شناور بروند و از نوشیدنی ها و غذاهایی که به صورت مخصوصی در قایق های دم بلند طبخ می شوند، لذت ببرند. همچنین می توان به Green Maze(هزار توی سبز) یا Lake island دسترسی داشت. برای دریافت کمی آرامش می توان از ماساژ تایلندی در کنار استخر موج Double بهره مند شد.

تفریحات آبی در پاتایا
تفریحات آبی در پاتایا

غذاهای موجود در پارک آبی

غذا و نوشیدنی برای هر سلیقه ای در پارک موجود است. در این پارک می توان رستوران‌هایی را یافت که طیف گسترده‌ای از غذاهای غربی و تایلندی را سرو می‌کنند. رستوران ها بنا به درخواست شما سفارشتان را به صندلی یا کابین شخصی شما در کنار استخر تحویل می‌دهند. در اطراف پارک کیوسک های بستنی، اسنک و همچنین چندین کافه از جمله کافه موجود در استخر ریلکس وجود دارد.

چگونه به این پارک بروید:

این پارک شاتل از هر نقطه در پاتایا بین Naklua و Jomtien ارائه می دهد. کرایه ترنسفر رفت و برگشت ۲۴۰ بات است. کودکانی که امکان نشستن در آغوش والدین خود را دارند حمل و نقلشان رایگان محسوب میشود. این پارک در هیچ یک از مسیرهای Pattaya songthaew  نیست. برای رفتن به این پارک از این بخش می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی استفاده کنید. همچنین برای برگشت به پاتایا تاکسی رزرو کنید، زیرا پیدا کردن تاکسی در مسیر بازگشت دشوار است.

جاذبه های پاتایا
جاذبه های پاتایا

ساعات کاری

این پارک هر روز باز است. یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر. شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر. ناهار در بوفه بین المللی از ساعت ۱۱ صبح تا ۴ بعد از ظهر سرو می شود.

موقعیت مکانی پارک آبی

پارک آبی رامایانا در مجموع بیش از ۵۰ جاذبه دارد که هر کدام از آن ها به نحوی بازدیدکنندگان را شگفت زده خواهد کرد. نزدیک به ۳۵۰ پرسنل بسیار آموزش دیده، از جمله بیش از ۱۰۰ نجات غریق برای خدمت گذاری حاضر هستند.

پارک آبی رامایانا در ۹moo7، جاده Ban Yen در منطقه Sattahip در حدود ۲۰ کیلومتری مرکز شهر پاتایا قرار دارد. در واقع در همان منطقه ای است که کوه بودا و دریاچه نقره ای واقع شده است.

سرسره های پارک آبی در پاتایا
سرسره های پارک آبی در پاتایا
پارک آبی رامایانا در پاتایا
پارک آبی رامایانا در پاتایا
فعالیت های مهیج در پاتایا
فعالیت های مهیج در پاتایا
تفریحات آبی در پاتایا
تفریحات آبی در پاتایا
پارک های آبی در پاتایا
پارک های آبی در پاتایا
سرسره های پارک آبی در پاتایا
سرسره های پارک آبی در پاتایا
پارک های آبی در پاتایا
پارک های آبی در پاتایا

موقعیت مکانی بر روی نقشه:


لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

 

برچسب ها
آب تایلند آفر تور تایلند ارزان ترین تور تایلند ارزانترین تور تایلند بانکوک بزرگترین پارک آبی آسیا بهترین تور تایلند کدام است بهترین قیمت تور تایلند پاتایا پارک آبی در بانکوک پارک آبی رامایا پارک رامایانا پارک های آبی در پاتایا پوکت تایلند تفریحات آبی پاتایا تفریحات آبی در بانکوک تفریحات آبی در پوکت تفریحات آبی در تایلند تور تایلند جاذبه های برتر بانکوک جاذبه های برتر پاتایا جاذبه های برتر پوکت جاذبه های برتر جهان جاذبه های پاتایا رامایا آکوا پارک

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن