دیدنی های تایلند

پارک آبی فانتزیا لاگون با تفریحات مهیج را از دست ندهید!

Fantasia Lagoon Waterpark in Bangkok

درباره ی پارک آبی فانتزیا لاگون بیشتر بدانید !

پارک آبی فانتزیا لاگون یک پارک آبی بزرگ و جذاب است که در پشت بام مرکز خرید The Mall Shopping Center Bangkae قرار دارد. این پارک آبی به لطف استخرهای بزرگ و سرسره های آبی و همچنین بازی های جذاب به  یک منطقه سرگرمی معروف تبدیل شده است.
پارک آبی فانتزیا لاگون
پارک آبی فانتزیا لاگون

نکات برجسته پارک آبی در بانکوک:

پارک آبی در بانکوک دارای چندین منطقه است که کودکان با سن های متفاوت می توانند از فعالیت های تفریحی آن استفاده کنند. فواره های فانتزی برای کودکان کم سن و سال تر مناسب است، در حالی که Pirate Cove و Slider Tower برای کودکان بزرگتر مناسب هستند و می توانند از تفریحات آبی لذت ببرند.
جزیره مرموز (Mystery Island) ،جنگل اسرار آمیز (Magic Jungle)،  و  Ocean 10 cater برای تمام سنین مناسبند. این مکان ها با فعالیت های آبی، بازی ها و ویژگی هایی بسیار هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان فراهم آورده شدند.
 برای سرگرمی بیشتر، می‌توانید در امتداد رودخانه تنبل( Lazy river) این پارک آبی در بانکوک بر روی یک تیوب بادی نشسته وحرکت کنید. و یا افرادی را که در حال اجرای نمایش‌های مربوط به بالن و ترفندهای جادویی هستند تماشا کنید.
پارک آبی در بانکوک
پارک آبی در بانکوک

خوب است درباره پارک آبی فانتزیا لاگون بدانید:

پارک آبی Fantasia Lagoon دارای یک برج است که چشم‌انداز وسیعی از ترافیک شلوغ بانکوک را به شما ارائه می‌کند. در مرکز خرید The Mall Shopping Center Bangkae، یک شهربازی سرپوشیده با فعالیت های سرگرم‌کننده، سقفی نقاشی‌شده، و چرخ‌بازی های هیجان انگیز پیدا خواهید کرد.
پارک آبی Fantasia Lagoon
پارک آبی Fantasia Lagoon

لینک های مهم

اطلاعات کامل : هتل های تایلند 

اطلاعات کامل : دیدنی های تایلند 

اطلاعات کامل : تور های تایلند 

 

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار درواتس اپ 

لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام

لینک اینستاگرام شیوار

لینک تورهای خارجی شیوار

لینک هتل های معرفی شده در سایت

لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

 

موقعیت مکانی پارک آبی

برچسب ها
بهترین پارک های تایلند پارک آبی در بانکوک پارک آبی در تایلند پارک آبی فانتزیا لاگون پارک ابی در بانکوک پارک ابی در تایلند پارک ابی فانتزیا لاگون پارک های تایلند تفریحات آبی بانکوک تفریحات آّبی تایلند تفریحات آبی مهیج

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن