دیدنی های ترکیه

پارک آبی های مارماریس | ۳ تا از پارک های آبی معروف| دیدنی های ترکیه

Marmaris Waterparks

پارک آبی های مارماریس|عکس+موقعیت مکانی+امکانات تفریحی

پارک آبی های مارماریس  قطعا تجربه ای لذت بخش و منحصر به فرد را به شما ارائه می دهند. شما می توانید تعطیلات تابستانی ای سرشار از شادی و مملو از حس صمیمیت در کنار گرمای خورشید داشته باشید. به صورت کلی، مارماریس یکی از محبوب ترین مقاصد در ترکیه است. البته دلایل زیادی وجود دارد که افزایش محبوبیت مارماریس را منطقی به نظر می رساند.
این شهر ساحلی دارای سواحل زیبا، مناظر استثنایی، سنت و تاریخی غنی، اصالت و البته چندین سایت باستان شناسی است. گردشگران همچنین می‌توانند به انواع فعالیت‌ها و گشت‌وگذارها بپردازند تا تجربه ای بی نظیر داشته باشند و خاطراتی ماندگار ثبت کنند. اگر قصد دارید تعطیلات خود را در مارماریس بگذرانید و به دنبال یک ماجراجویی سرگرم کننده هستید. باید بگوییم که مارماریس  دو پارک آبی عظیم و فوق العاده هیجان انگیز دارد. این پارک‌های آبی با فضایی خانوادگی و سرسره‌های هیجان‌انگیز، قطعاً چیزی است که برای یک روز آرام و در عین حال پرماجرا در مارماریس به آن نیاز دارید.

پارک آبی آکوا دریم:

• تعداد پارک آبی های مارماریس :

۳ پارک آبی در مارماریس وجود دارد. اولین مورد آتلانتیس است که در مقابل ساحل می باشد. پارک آبی Aqua Dream می تواند بزرگترین این لیست باشد. و Star Aqua Park کوچکترین لیست است.

> پارک آبی AQUA DREAM مارماریس : 

قطعا این پارک آبی برای کودکانتان مانند بهشت خواهد بود. این پارک آبی سرسره های هیجان انگیز زیادی در اختیار شما و فرزندانتان قرار می دهد. کارکنان همیشه در دسترس هستند تا شما را در مسائل مختلف راهنمایی و کمک کنند. مدیریت پارک، امنیت کامل شما را تضمین می کند.

>> نکات حائز اهمیت:

  • هزینه ورودی باید پرداخت شود.
  •  تمام روز را در پارک آبی Aqua Dream می توانید باشید.
  • بیمه کامل
  • فوم پارتی
  • دارای سرسره های فراوان

>> یک روز به یاد ماندنی در پارک آبی :

شما حتما از سرسره سواری بر روی سرسره های فراوان این پارک آبی شگفت زده می شوید. سرسره های آبی زیادی مانند کشتی دزدان دریایی، آبشار دزدان دریایی، اختاپوس، تونل دزدان دریایی، قایق غرق شده، قورباغه، کروکودیل، رودخانه ماجراجویانه قارچ، لاک پشت، آناکوندا، سرسره های گروهی و استخر موج را دوست خواهید داشت.

این پارک آبی تنها ۵ دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر باز است. آب موجود در پارک در فواصل زمانی معینی سفید و شفاف است تا از تمیز و ایمن بودن آن برای کودکان و بزرگسالانی که از پارک بازدید و بازی می کنند اطمینان حاصل شود.

از آنجایی که پارک سرسره های زیادی دارد، ممکن است حتی مجبور نباشید برای لذت بردن از سرسره های زیاد در صف منتظر بمانید. در صورت شلوغی، همیشه این امکان را دارید که از یکی دیگر از سرسره ها استفاده کنید. سرسره‌های پارک آبی Aqua Dream به شما درجات متفاوتی از هیجان را ارائه می‌کنند و شما قطعا چیزی برای سرگرم شدن پیدا خواهید کرد.

>> امکانات موجود در پارک آبی آکوا دریم:

پارک آبی دارای امکاناتی مثل کمد برای قرار دادن وسایلتان است. می توانید از اتاق های رختکن برای تعویض لباس استفاده کنید و برای بازی و غوطه ور شدن در آب های پارک آماده کنید. مینی گلف هم وجود دارد که شما را در نوع خود سرگرم می کند. همچنین یک اسنک بار و یک کافه تریا وجود دارد که از آنجا می توانید تنقلاتی وسوسه انگیز و خوشمزه بخرید و خود را با نوشیدنی های تازه رفرش کنید. می توانید پس از لذت بردن از همه سرسره های سرگرم کننده و سرسره های آبی مورد علاقه خود، از یک دوش آب گرم یا سرد و با طراوت در پارک لذت ببرید.

  • روزهای کاری: هر روز
  • چیزی که نباید فراموش کنید: کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، لباس شنا، حوله.
  • محدودیتی دارد؟ مناسب برای تمامی گروه های سنی.

>> پارک آبی آکوا دریم بزرگترین پارک آبی مارماریس است:

این مکان دارای بسیاری از تفریحات سرگرم کننده، سرسره های آبی، استخر موج، مینی گلف و یک اسنک بار نیز می باشد. رفتن به اینجا تجربه فوق العاده سرگرم کننده خواهد بود. و برای افراد در هر سنی ایده آل است. پارک آبی یک جایگزین عالی برای کسانی است که می‌خواهند از شنا کردن به روشی سرگرم‌کننده و ایمن تر لذت ببرند.

>> محدودیت های موجود :

برای این گشت و گذار محدودیت خاصی وجود ندارد. به طور کلی، گشت و گذار برای همه افراد در هر سنی ایده آل است. به دلایل ایمنی، افراد دارای ناتوانی جسمی و زنان باردار مجاز به استفاده از سرسره نیستند. علاوه بر این، کودکان باید از فضاهای مخصوص طراحی شده استفاده کنند و باید یک بزرگسال همراه آنها باشند. همچنین فراموش نکنید که مایو، حوله و لباس راحت خود را همراه داشته باشید. در نهایت، به دلیل دمای بالای در ماه های تابستان، استفاده از کرم ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی هم توصیه می شود.


> ATLANTIS WATER PARK MARMARIS :

وقتی صحبت از پارک آبی با بیشترین محبوبیت به میان می آید، پارک آبی آتلانتیس یکی از موارد مهم است. این پارک آبی با تم منحصر به خودش در منطقه Siteler است. ترکیبی از هر دو، یعنی یک پارک آبی استثنایی و یک ساحل خصوصی است.

 چندین سرسره با درجه سختی های متفاوت، استخرها، فعالیت‌هایی مانند مینی گلف و بولینگ، و یک منطقه مناسب برای کودکان با استخرهای کم عمق، سرسره‌های آسان و زمین‌های باز، اینجا در دسترس شما قرار دارد. پارک آبی آتلانتیس همچنین به‌خاطر داشتن کافه ها و رستوران‌ها با تم های مختلف معروف است.

>>گذراندن یک روز ماجراجویانه در پارک آبی :

 پارک بین ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ بعد از ظهر باز است. درست زمانی که وارد پارک آبی می‌شوید، وسایل خود را در رختکن قرار دهید و به سمت سرسره های آبی بروید تا نهایت لذت را ببرید. این پارک آبی هیجان‌انگیزترین سفرهای تفریحی و سرسره‌های آبی را دارد تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز به شما ارائه دهد. این پارک ممکن است بزرگ‌ترین پارک در مارماریس نباشد، اما مسئولان پارک اطمینان می‌دهند که سواری‌های اینجا مرتباً ارتقا می‌یابند تا حتی برای بازدیدکنندگان معمولی و محلی هم جالب باشد.

سرسره‌های آبی بلند تضمین می‌کنند که خاطره‌انگیزترین تجربه پارک آبی را در زندگیتان داشته باشید. شبیه سازی موج در استخر موج هم می تواند نکته قابل توجه ای باشد. در واقع ممکن است احساس کنید که در کنار ساحل دریا در حال بازی هستید. آب پارک به صورت دوره‌ای سفید می‌شود و مرتباً تمیز می گردد تا اطمینان حاصل شود که هیچ گونه آلودگی ای وجود ندارد.

اگر احساس می‌کنید که نمی خواهید فعالیتی زیاد داشته باشید، می‌توانید روی تخت‌های آفتاب‌گیر کنار استخر استراحت کنید، یا از آفتاب گرفتن لذت ببرید یا به ورزش‌های آبی مورد علاقه‌تان بپردازید. کافه موجود در پارک طیف گسترده ای از میان وعده ها و نوشیدنی های خنک به شما ارائه می دهد. بازدید از پارک آبی آتلانتیس در مارماریس در فصل تابستان درست مانند بازدید از یک بهشت ​​است!

  • روزهای کاری هفته: هر روزه
  • چیز هایی که نباید فراموش کنید: کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، لباس شنا، حوله.
  • محدودیت هایی که وجود دارد؟ مناسب برای تمام گروه های سنی

>>سرسره های پارک :

از بارزترین ویژگی های پارک آبی آتلانتیس می توان به انواع سرسره های موجود در آن اشاره کرد. به طور خاص، این مرکز دارای سرسره های زیادی با سطح دشواری متفاوت  است. همچنین، سرسره‌ها با سرعت کمتر هم وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در حین دنبال کردن جریان آرام، از استراحت در استخر لذت ببرید.

>> استخرها :

پارک آبی آتلانتیس یک تسهیلات باورنکردنی است که آرامش و آسایش بازدیدکنندگان را هدفش قرار داده است. بنابراین بازدیدکنندگان می توانند استخرهای زیادی پیدا کنند تا زمان خود را به دلخواه سپری کنند. کسانی که می خواهند لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند، می توانند از استخرهای مخصوص بزرگسالان استفاده کنند. تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهایی برای آفتاب گرفتن نیز موجود است. اگر می خواهید شنا را به شیوه ای سرگرم کننده تر تجربه کنید، استخر موج قطعا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این استخر خاص به طور ویژه برای شبیه سازی امواج واقعی طراحی شده و به بازدیدکنندگان احساسی شبیه شنا در دریا می دهد.

>> محیطی مناسب برای کودکان :

همانطور که قبلا ذکر شد، پارک آبی مارماریس آتلانتیس یک فعالیت ایده آل برای بزرگسالان و کودکان ارائه می دهد. این پارک استانداردهای بالایی دارد به همین علت به عنوان پارکی مناسب برای خانواده و کودک شناخته می شود. اگر خانواده ای هستید که فرزندان کوچکی دارید، در رفتن به اینجا جای نگرانی وجود ندارد. این پارک آبی به خاطر استخرهای کم عمق و سرسره های کم سرعتش محبوبیت دارد. غریق نجات باتجربه و حرفه ای هم با پرسنل دیگر در خدمت گذاری حاضرند و مسئولیت مراقبت از فرزندان شما و اطمینان از لذت بردن آنها از بازی های ایمن را بر عهده دارند.

>> نکات مهم :

به همراه داشتن مایو و حوله الزامی است. اگر بخواهید وسایل شخصی خود را جایی به امانت بگذراید، پارک آبی کمدهای شخصی ای دارد و می توانید درخواست آن را  در ورودی داشته باشید. با این حال، بهتر است که وسایل گرانبها به همراه خود نیاورید. با توجه به دمای بالای هوا در تابستان، لطفا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و کلاه یا عینک آفتابی به همراه داشته باشید.


>STAR WATER PARK :

پارک آبی ستاره در مارماریس به عنوان کوچکترین پارک آبی شهر شناخته می شود. این پارک آبی کوچک در میان خانواده هایی که فرزند دارند بسیار محبوب است. پارک سرسره های زیادی دارد و برای والدین هم خسته کننده نیست. این پارک یک رستوران کوچک و یک کافه دارد که در تمام طول روز باز است.


• عکس هایی از پارک آبی های مارماریس:

دیدنی های مارماریس
دیدنی های مارماریس

پارک آبی مارماریس

پارک آبی مارماریس

سرسره های پارک ها
سرسره های پارک ها

سرسره های پارک
سرسره های پارک

رستوران ها
رستوران ها

پارک های آبی در مارماریس
پارک های آبی در مارماریس

دیدنی های ترکیه
دیدنی های ترکیه

مارماریس
مارماریس

سرسره های پارک آبی
سرسره های پارک آبی

استخر هتل
استخر هتل

دیدنی های مارماریس
دیدنی های مارماریس

پارک ها در مارماریس
پارک ها در مارماریس

رستوران های موجود در آتلانتیس پارک
رستوران های موجود در آتلانتیس پارک

• موقعیت مکانی پارک آبی های مارماریس(آکوا دریم)

برچسب ها
پارک آبی آتلانتیس مارماریس پارک آبی آکوا دریم مارماریس پارک آبی های مارماریس دیدنی های ترکیه دیدنی های مارماریس

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن