دیدنی های ترکیه

تور سافاری کاپادوکیه |گشت و گذار در دره و صخره های زیبای ترکیه

Quad Safari tour

تور سافاری کاپادوکیه| عکس+ موقعیت مکانی+ دره ها

تور سافاری کاپادوکیه در زیباترین دره‌های صخره‌ای با یک وسیله نقلیه ATV (چهار نفره)قطعا می تواند انتخاب عالی ای باشد. این تورها برای کسانی که به دنبال چند ساعت سرگرمی و ماجراجویی در فضای باز هستند، یک گزینه عالی به نظر می رسد. سافاری به همراه ATV فرصتی را برای دیدن مناظر عالی فراهم می کند. زیرا فرد می تواند در دره ها، تپه های شنی و مسیرهای کاپادوکیه و هر جا که بخواهد پرسه بزند.


۱) اطلاعات جزئی در رابطه با تور سافاری کاپادوکیه:

تورهای ATV به مدت ۲ ساعت می باشد. و همه تورها معمولا شامل راهنمای تور در یک ATV دیگر هستند. مسیرهایی که در تور سافاری کاپادوکیه طی می کنید به دقت طراحی شده اند تا چالش برانگیز باشند، اما ترسناک نیستند.

مدت زمان: ۲ ساعت
نرخ: به ازای هر ATV محاسبه می شود.
ترنسفر: ترنسفر مسافران معمولا از تمام هتل های کاپادوکیه ارائه می شود.

راه های ارتباطی با شیوار

 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!

۲) نگاهی اجمالی به دره هایی از کاپادوکیه که معمولا تور سافاری در آن ها انجام می شود:

دره شمشیر

یکی از کوچک‌ترین دره‌های کاپادوکیه است، اما احتمالاً یکی از جالب‌ترین دره‌ها برای کاوش نیز هست. نام دره شمشیر را به دلیل صخره های نوک تیز که به سمت آسمان بلند شده اند، به این منطقه داده اند. وقتی زیر این غول‌های شمشیری شکل راه می‌روید، ممکن است احساس کنید که به قرون وسطی رفته اید. در مسیر مکانی است که مانند یک تنگه باریک می شود. اینجا جایی کاملا منحصر به فرد به این منطقه است. و شما باید از طریق دیواره های صخره ای پایین بروید.

دره شمشیر چگونه به وجود آمده است:

این صخره ها در اثر فرسایش بر روی توف آتشفشانی نرم که در سرتاسر کاپادوکیه دیده می شود، ایجاد شده‌اند. مخروط نمادین به اسم دودکش های پری را نیز می‌توانید در سرتاسر دره شمشیر پیدا کنید. و می‌توانید به داخل غار های خانه ای شکل ساخته دست بشر بروید. کلیساهای صخره‌ای نیز که در اصل توسط مسیحیان اولیه که به اینجا پناه می‌بردند، ساخته شده اند، وجود دارد.

شهر های غاری شکل کاپادوکیه

کبوترخانه های متروکه را می توان یافت که در بلندترین نقاط صخره ها توسط ساکنان باستانی ساخته شده اند. همچنین در ورودی دره یک تونل ۳۰۰ متری قرار دارد. این تونل به داخل صخره ها و به بن بست ناگهانی ای منتهی می شود. هدف ساخت تونل هنوز مشخص نیست اما می تواند بخشی از یکی از ۳۶ شهر غاری شکل باشد که در منطقه کاپادوکیه وجود داشت.

تور سافاری کاپادوکیه در دره شمشیر

بهترین راه برای کاوش در دره شمشیر پیاده روی و سافاری است. یک مسیر مشخص شده از بالای موزه فضای باز گورمه شروع می شود و به زیر موزه ختم می شود. این مسیر همچنین به دره سرخ که به خاطر صخره های قرمز رنگش شناخته شده است وصل می شود. و تا روستای Cavusin ادامه می یابد.
جایی که می توانید از کلیسای سنت جان دیدن کنید. پیاده روی در طول دره شمشیر حدود ۲ ساعت طول می کشد. همچنین می‌توانید مناظر چشمگیر کاپادوکیا را با چهار چرخ ها یا سوار بر اسب، دقیقاً مانند تجار و مسافران جاده ابریشم در صدها سال پیش، مشاهده کنید.

دره عشق مکانی برای تور های سافاری کاپادوکیه

دره عشق در ناحیه شمالی کاپادوکیه یافت می‌شود. و یکی از بهترین مسیر ها برای تور سافاری در کاپادوکیه است. و از دره‌های وسیعی با صخره‌های منحصربه‌فرد تشکیل شده است. این دره نام خود را از این صخره ها گرفته است. صخره های اطراف دره دارای رنگ صورتی کم رنگ هستند.

تور دره سرخ و دره رز

از این مسیر ۷٫۶ کیلومتری در نزدیکی گورمه، نوشهیر دیدن کنید. به طور کلی یک مسیر نسبتاً چالش برانگیز در نظر گرفته می شود. به طور متوسط ​​۲ ساعت و ۱۴ دقیقه طول می کشد تا از این مسیر دیدن کنید.
این منطقه بسیار محبوب برای پیاده‌روی و سافاری است، بنابراین احتمالاً هنگام کاوش با افراد دیگری روبرو خواهید شد. بهترین زمان برای بازدید از این مسیر از آوریل تا اکتبر است. این مسیر دارای تعدادی کلیساهای تاریخی، مناظر عالی از کل منطقه اطراف گورمه و باغ های چای است که می توانید در آن استراحت کنید.مسیر درست در شمال گورمه شروع می شود. پس از عبور از تپه اولیه، مسیری که به سمت دره رز حرکت می کند، آغاز می شود.

تور سافاری روستای کاووسین

روستای کاووسین دهکده ای توریستی و جذاب و یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های منطقه است که در امتداد جاده گورمه-آوانوس در قلب کاپادوکیه ترکیه واقع شده است. این دهکده به خاطر خانه‌های غارنشین منحصربه‌فرد و صخره‌های خیره‌کننده‌اش شناخته می‌شود.


جاذبه های دیگری از کاپادوکیه را بشناسید!

• اوزکوناک |کاوش در تونل های شهر زیرزمینی کاپادوکیه

• شهر آوانوس کاپادوکیه مهد سفالگری ترکیه

• شهر کایسری| عکس+موقعیت مکانی+ جاذبه ها

• خرید در کاپادوکیه :فرش و سرامیک| عکس+موقعیت مکانی بازار 

• دره ایهلارا | عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• بالن سواری در کاپادوکیا |عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• دره سرخ و دره رز کاپادوکیه|عکس+ موقعیت مکانی+ مسیر پیاده روی

• موزه فضای باز گورمه|عکس+ موقعیت مکانی+تاریخچه

• قلعه اوچیسار| عکس+موقعیت مکانی+تاریخچه

• دودکش های پری در کاپادوکیه|عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• گورمه| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


عکس هایی از تور سافاری کاپادوکیه:

تور کاپادوکیه
تور کاپادوکیه

سافاری کاپادوکیه
سافاری کاپادوکیه

تور های تفریحی کاپادوکیه
تور های تفریحی کاپادوکیه

سافاری در ترکیه
سافاری در ترکیه

تور های سافاری کاپادوکیه
تور های سافاری کاپادوکیه

تور سافاری در دره های کاپادوکیه
تور سافاری در دره های کاپادوکیه

تور در صخره های کاپادوکیه
تور در صخره های کاپادوکیه

دره عشق
دره عشق

بالون سواری در دره های ترکیه
بالون سواری در دره های ترکیه

تور های پیاده روی در دره ها
تور های پیاده روی در دره ها

دره عشق
دره عشق

طبیعت ترکیه
طبیعت ترکیه


• موقعیت مکانی تور دره ها:

دره عشق 

برچسب ها
بالن سواری کاپادوکیه تور استانبول کاپادوکیا تور تهران کاپادوکیا تور زمینی کاپادوکیا از تبریز تور سافاری ترکیه تور سافاری کاپادوکیا تور سافاری کاپادوکیه تور قونیه کاپادوکیا تور كاپادوكيا تور کاپادوکیا تور کاپادوکیا از ارومیه تور کاپادوکیا زمینی تور کاپادوکیه تور کاپادوکیه ترکیه تورهای کاپادوکیه جاذبه کاپادوکیا جاذبه های دیدنی کاپادوکیا جاذبه های کاپادوکیا ترکیه جاذبه های گردشگری کاپادوکیا جاذبه های گردشگری کاپادوکیا ترکیه جاهای دیدنی کاپادوکیا جیپ سافاری ترکیه دره های ترکیه دره های کاپادوکیا دره های کاپادوکیه رزرو هتل کاپادوکیه سافاری سافاری بر روی دره های کاپادوکیا سافاری بر روی دره های کاپادوکیه سافاری ترکیه سافاری چیست سافاری کاپادوکیا سافاری کاپادوکیا تور سافاری کاپادوکیه سافاری کاپادوکیه تور سفر به کاپادوکیه شهر کاپادوکیا شهر کاپادوکیه شهر کاپادوکیه ترکیه فاصله آنکارا تا کاپادوکیا فاصله استانبول تا کاپادوکیا فاصله کاپادوکیا تا استانبول فاصله کاپادوکیه تا استانبول فاصله وان تا کاپادوکیا قیمت تور ترکیه کاپادوکیا قیمت تور زمینی کاپادوکیا كاپادوكيا كاپادوكيا تركيه کاپادوکیا کاپادوکیا جاذبه کاپادوکیا کجاست کاپادوکیای ترکیه کاپادوکیه کاپادوکیه کجاست هتل های کاپادوکیا هتل های کاپادوکیه هزینه تور کاپادوکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن