دیدنی های ترکیه

خرید در کاپادوکیه: فرش و سرامیک ساخته شده با هنر دست| جاذبه های ترکیه

Shopping for Rugs and Ceramics in Cappadocia

خرید در کاپادوکیه :فرش و سرامیک| عکس+موقعیت مکانی بازار 

خرید در کاپادوکیه از جمله مواردی است که نباید اصلا از دست داد. خرید فرش و سرامیک در کاپادوکیه به خاطر فرش‌های دو گره ترکی و سرامیک‌های ساخته شده با دستش مشهور است. کاپادوکیه بهترین مکان برای خرید است. زیرا قیمت نسبت به خرید در استانبول کمتر خواهد بود. علاوه بر این، احتمال اصالت کالا بسیار بیشتر است. چه به دنبال یک فرش ابریشمی برای اتاق نشیمن باشید. و چه به دنبال سرامیک های دست ساز برای دکوراسیون منزل باشید. اینجا مکانی است که باید برای خرید بسیار مناسب است.


 شما همراهان گرامی شیوار می توانید از طریق راه های مختلفی با کارشناسان گردشگری ما در ارتباط باشید. و تور های گردشگری خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پلت فرم هایی که شیوار بر روی آن ها فعالیت می کند. به اطلاعات کامل از جاذبه های جهان دسترسی داشته باشید. هتل های لاکچری و اقتصادی، تور های ما و آخرین خبر های صنعت توریسم نیز وجود دارد. شیوار در خدمت شماست!


۱) خرید در کاپادوکیه: بازار ۵۴ برای خرید فرش

اگر علاقه مند به خرید فرش هستید. بازار ۵۴ یک نمایشگاه شخصی است که متخصص فرش هم دارد. و تاریخچه جالب پشت هر گلیم یا فرش و همچنین اطلاعات دقیق در مورد انواع سبک های فروش را در اختیار شما قرار می دهد. بازار ۵۴ یک تعاونی زنانه در آوانوس، کاپادوکیه است که به مدت ۳۵ سال فعالیت دارد. تمامی قالی هایی که در بازار ۵۴ فروخته می شود، دست ساز خانوم ها است. این تعاونی از زنان حمایت می کند و به طور مستقیم به اقتصاد محلی کمک می کند. طرح‌های آن‌ها منحصربه‌فرد و بی‌نظیر است که با اندازه‌های مختلف، برای بودجه‌های مختلف مناسب است.


۲) هنر استفاده شده در فرش ترکی:

فرش ترکی مانند هر فرش دیگری نیست که در کف خانه پهن کنید. این یک اثر هنری است که شما به خانه خود می آورید. به همین دلیل، جایی بهتر از بازار ۵۴ برای خرید وجود ندارد. هنگامی که از بازار ۵۴ بازدید می کنید. می توانید به یک تور بروید که نحوه ساخت این فرش ها، مواد مورد استفاده و در نهایت نمایشگاه بزرگ را به نمایش می گذارد.
اینجا جایی است که به شما چای خوش طعم می‌دهند و نمایش فرش های ساخته شده با نخ‌های رنگارنگ آغاز می‌شود. بازار ۵۴ فرش‌ها را در سراسر جهان ارسال می‌کند. اگر بیش از مقدار مشخصی خرج کنید، حتی آن را به صورت رایگان ارسال می کنند.


۳) نقش های به کار برده شده در بافت فرش ها:

می‌توانید به فرش‌های مختلف در هر اندازه و شکل نگاه کنید و ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید. بسیاری از این فرش‌ها داستانی منحصربه‌فرد دارند. مانند فرشی با نقش اسب‌ها که ظاهری واقعی دارند، فرشی با طرح روستاییان و فرشی با تقلید از نقاشی معروف «شام آخر» لئوناردو داوینچی. هنگام خرید فرش، انواع مختلفی از مواد وجود دارد که در قیمت آن بسیار موثر است. پشم، پنبه، ابریشم از جمله مواد بافت این فرش ها هستند.

فرش های ابریشم به دلیل بافت فرش، گران قیمت ترین و معتبرترین فرش ها هستند. برای بافتن این فرش‌ها فرد باید چشمانی تیزبین داشته باشد زیرا بافت آن‌ها در مقایسه با پشمی پیچیده‌تر است. مطمئناً می توانید تفاوت زیادی را در بافت بین این مواد احساس کنید، ابریشم نرم ترین و پشم ضخیم ترین است.


جاذبه های دیگری از کاپادوکیه را بشناسید!

• دره ایهلارا | عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• بالن سواری در کاپادوکیا |عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• دره سرخ و دره رز کاپادوکیه|عکس+ موقعیت مکانی+ مسیر پیاده روی

• موزه فضای باز گورمه|عکس+ موقعیت مکانی+تاریخچه

• قلعه اوچیسار| عکس+موقعیت مکانی+تاریخچه

• دودکش های پری در کاپادوکیه|عکس+موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• گورمه| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات کامل

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان بلاگفا

• دفتر خدمات مسافرتی شیوار سیاوشان آپارات


۴) خرید در کاپادوکیه: بازار کیبله برای خرید سرامیک ها

در بازار کیبله ، نه تنها می‌توانید کار خود صنعتگران را تماشا کنید. بلکه خودتان هم می‌توانید آن را امتحان کنید. پس از توضیح تاریخچه و نحوه ساخت سرامیک، یکی از استادان سفالگر شما را با مراحل خلق اثر هنری آشنا می کند. در پایان این امکان را خواهید داشت که تعدادی از سرامیک هایی که به صورت دستی شکل داده شده، پخته شده، لعاب کاری شده و رنگ آمیزی شده اند را خریداری کنید.


۵) بوتیک کیبله عمده فروشی سرامیک در آوانوس:

بوتیک Kybele یک عمده فروشی سرامیک در آوانوس، کاپادوکیه است. همه چیز در اینجا با دست ساخته شده و توسط هنرمندان متخصص نقاشی شده است. مانند بازار ۵۴، می‌توانید گشتی در اطراف بوتیک Kybele داشته باشید. جایی که یک مجسمه‌ساز به شما نشان می‌دهد که چگونه محصولات مختلف را با استفاده از خاک رس بسازید.

پس از آن، شما توانایی ملاقات با نقاشان بسیار ماهر را خواهید داشت. که طرح های منحصر به فردی ایجاد می کنند. در نهایت، شما را به چندین نمایشگاه بزرگ می‌برند که در آن بشقاب‌های تزئینی، جام‌ها، و ظروف نوشیدنی معروف ترکیه به نمایش گذاشته می‌شوند.


۶) خرید در کاپادوکیه: ظروف نوشیدنی خاص ترکیه

ظرف نوشیدنی یک قطعه خاص ساخته شده در ترکیه است. با شکل فانتزی منحصر به فردی که مسافرانی را که برای بازدید می آیند مجذوب خود می کند. ساخت این ظرف ها ۳ تا ۴ ماه طول می کشد. و به دلیل دشواری تشکیل یک دایره کامل با خاک رس، سخت ترین قطعه برای مجسمه سازی است. ابتدا یک مجسمه ساز چهار قطعه مختلف را ایجاد می کند. سپس در پایان آن ها به هم متصل می کند. ظروف نوشیدنی ترکی را می توان به هر رنگی که فکرش را بکنید درست کرد.


۷) خرید در کاپادوکیه: سوغاتی های ترکیه

این بوتیک بهترین مکان برای خرید محصولات سرامیک دست ساز و تزئینی است زیرا مستقیماً از یک عمده فروش خرید می کنید. بنابراین، قیمت ها بسیار پایین تر از آن چیزی است که در یک فروشگاه سوغاتی توریستی می پردازید.
علاوه بر این، شما از نزدیک نحوه ساخت و رنگ‌آمیزی این محصولات را مشاهده می‌کنید. و تجربه‌ای را به شما می‌دهد که در هیچ جای دیگری نمی توان یافت. همچنین، آنها حمل و نقل سراسری را ارائه می دهند و هر چیزی که بخرید دارای بیمه است. بنابراین اگر چیزی خراب شود، جایگزینی برای شما ارسال می شود.


بازار ۵۴ و کیبله بوتیک مکان های عالی برای بازدید از فرش ها و سرامیک های اصیل ترک در کاپادوکیه هستند. شما مطمئناً کمتر از آنچه در سایر نقاط ترکیه هزینه می کنید هزینه خواهید کرد. و در عین حال تجربه کاملی از نحوه ساخت این محصولات از ابتدا تا نتیجه نهایی را خواهید داشت. 

• عکس هایی از بازار های کاپادوکیه

خرید سرامیک در کاپادوکیه
خرید سرامیک در کاپادوکیه

فرش ترکی در کاپادوکیه
فرش ترکی در کاپادوکیه

هنر دست در کاپادوکیه
هنر دست در کاپادوکیه

تور کاپادوکیه
تور کاپادوکیه

خرید در کاپادوکیه
خرید در کاپادوکیه

سوغاتی های کاپادوکیه
سوغاتی های کاپادوکیه


• موقعیت مکانی برای خرید در کاپادوکیه:

بوتیک کیبله

بازار ۵۴

برچسب ها
آوانوس در کاپادوکیه بازار 54 کاپادوکیا بازار 54 کاپادوکیه بالن سواری کاپادوکیه بالون سواری کاپادوکیا بهترین هتل کاپادوکیا بهترین هتل کاپادوکیه بوتیک کیبله کاپادوکیا بوتیک کیبله کاپادوکیه تاریخچه کاپادوکیه تفریحات کاپادوکیه تور ترکیه کاپادوکیا تور زمینی کاپادوکیا از تبریز تور کاپادوکیا زمینی تورهای کاپادوکیه جاذبه های دیدنی کاپادوکیه جاذبه های کاپادوکیه جاهای دیدنی کاپادوکیه خرید خرید بلیط کاپادوکیا خرید تور کاپادوکیا خرید در ترکیه خرید در کاپادوکیا خرید در کاپادوکیه خرید سوغاتی ترکیه خرید سوغاتی کاپادوکیا خرید سوغاتی کاپادوکیه خرید فرش و سرامیک در کاپادوکیه خرید کاپادوکیه دودکش های جن و پری در کاپادوکیه ترکیه دیدنی های کاپادوکیه دیدنیهای کاپادوکیه رزرو هتل کاپادوکیه روستای صخره ای کاپادوکیه در ترکیه روستای کاپادوکیه ترکیه روستای گورمه در کاپادوکیه ترکیه سفر به کاپادوکیه سفر زمینی به شهر کاپادوکیه ترکیه سفرنامه کاپادوکیا زمینی سفرنامه کاپادوکیه شهر باستانی کاپادوکیه شهر زیرزمینی کاپادوکیه شهر زیرزمینی کاپادوکیه ترکیه شهر کاپادوکیه شهر کاپادوکیه ترکیه شهر کاپادوکیه کجاست شهرهای زیرزمینی کاپادوکیه عکسهای کاپادوکیه ترکیه فاصله کاپادوکیه تا استانبول فرودگاه نوشهیر کاپادوکیه قونیه کاپادوکیه قیمت بلیط کاپادوکیا قیمت تور ترکیه کاپادوکیا قیمت تور زمینی کاپادوکیا كاپادوكيه كجاست کاپادوکیا کاپادوکیا هتل کاپادوکیه کاپادوکیه آب و هوا کاپادوکیه ترکیه کجاست کاپادوکیه تور کاپادوکیه در ترکیه کاپادوکیه در قدیم کاپادوکیه در کجا قرار دارد کاپادوکیه در کدام استان است کاپادوکیه در کدام کشور است کاپادوکیه در نقشه ترکیه کاپادوکیه شهر زیرزمینی کاپادوکیه قونیه کاپادوکیه کجاست کاپادوکیه کدام کشور است مراکز خرید کاپادوکیا مراکز خرید کاپادوکیه مرکز خرید کاپادوکیا مرکز خرید کاپادوکیه معماری کاپادوکیه مکتب کاپادوکیه مناطق دیدنی کاپادوکیه منطقه باستانی کاپادوکیه ترکیه منطقه کاپادوکیا هتل منطقه کاپادوکیه ترکیه موقعیت کاپادوکیه نقشه کاپادوکیه هتل ارزان در کاپادوکیه هتل در کاپادوکیا هتل کاپادوکیا هتل کاپادوکیا ترکیه هتل کاپادوکیا گورمه هتل کاپادوکیه هتل موزه کاپادوکیا هتل های کاپادوکیه هزینه تور کاپادوکیه هزینه رفتن به کاپادوکیا هوای کاپادوکیه

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن