دیدنی های دبی

بهترین موزه های دبی با آثار تاریخی بی نظیر را از دست ندهید!

?Where to Discover Dubai’s History, Art and Culture

موزه های دبی| عکس+ موقعیت مکانی+ اطلاعات موزه ها

برج خلیفه، دبی مال و فناوری های مدرن دبی تنها چند مورد از مواردی هستند که پیشنهاد می شود در دبی حتما ببینید. اما هنر، تاریخ و فرهنگ کشور که در موزه ها به نمایش گذاشته شده است به همان اندازه غنی و جالب توجه است. شما می توانید در مورد جنبه های عمیق تر دبی در بسیاری از موزه ها و گالری های آن اطلاعات کسب کنید.
این موزه ها موضوعات مختلفی را به نمایش می گذارند. به عنوان مثال، یک موزه به تاریخ زندگی زنان اختصاص دارد، در حالی که موزه دیگر نحوه تهیه قهوه در سراسر منطقه را توضیح می دهد. در اینجا به معرفی سه تا از موزه های دبی که حتما باید به آن خا سر بزنید می پردازیم.


موزه اتحاد در دبی
موزه اتحاد در دبی

موزه اتحاد(Etihad museum)، محلی که امارات در آن تاسیس شد!

موزه اتحاد به بازدیدکنندگان، تاریخ امارات متحده عربی را نشان می دهد. این موزه  در محلی قرار دارد که امارات متحده عربی در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد. بازدیدکنندگان با عبور از غرفه های مختلف می توانند در مورد این کشور اطلاعات کسب کنند. هر غرفه نمایشگاه های مجزایی دارد. از غرفه بازدیدکنندگان تا باغ درخت اتحاد، مکان های مختلف بینشی در مورد تاریخ و زندگی فعلی امارات به بازدیدکنندگان ارائه می دهد‌.
بازدیدکنندگان می توانند از طریق آثار هنری، نقشه ها و نقل قول های بنیانگذاران، تاریخ امارات را گام به گام به یاد بسپارند.

ساعت کاری: هر روزه از ساعت ده صبح تا پنج بعدازظهر
مکان:۱ Jumeirah St-Al Mina, Dubai, United Arab Emirate


دهکده میراث دبی
دهکده میراث دبی

دهکده میراث دبی(Dubai Heritage Village)

دهکده میراث دبی جایی است که در آن آداب و رسوم و فرهنگ امارات می درخشد. همچنین این دهکده به نام دهکده میراث هاتا نیز شناخته می شود. این مکان در سال ۱۹۹۷ ایجاد شد و همچنان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دبی است. این روستا به عنوان یک مکان تاریخی حفظ شده و فرهنگ و تاریخ امارات متحده عربی را به نمایش می گذارد.
روستای هاتا شامل یک مسجد و یک بازار قدیمی از امارات متحده عربی است. همچنین در داخل این روستا صنعتگران سفال‌سازی، شیشه‌ سازی و پارچه بافی وجود دارند.
شما می توانید اقلام سنتی را به عنوان سوغاتی بخرید، و طیف وسیعی از غذاها را می توانید در هنگام خرید میل کنید.

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ بعد از ظهر، جمعه ها از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۸:۳۰

مکان: ۳۱۱۰۲۳۳-Al Khaleej St., Dubai, United Arab Emirate


موزه قهوه
موزه قهوه

موزه قهوه(Coffee Museum) کاوش در سبک قهوه ی مناطق مختلف دبی!

موزه قهوه به بازدیدکنندگان اهمیت تاریخی نوشیدنی دم شده در فرهنگ عربی را نشان می دهد. این موزه  در محله تاریخی الفهیدی قرار دارد. موزه قهوه مصنوعاتی از جمله آسیاب قهوه که در طول جنگ جهانی اول استفاده می‌شد و دیگ‌هایی برای دم آوردن قهوه را به نمایش می‌گذارد.
بازدیدکنندگان میتوانند درباره منشا کشف قهوه و افسانه کالدی، گله‌دار بز، که گفته می‌شود دانه‌ ی قهوه را کشف کرده و از اتیوپی آورده، اطلاعاتی کسب کنند. فروشگاه این موزه، قهوه ساز، آسیاب، دستمال، ظروف شیر، و کتاب هایی درمورد دم کردن خانگی ارائه می دهد. همانطور که از یک کافه انتظار می رود، قهوه تازه در این مکان سرو می شود.
ساعت کاری: هر روزه از ساعت نه صبح تا پنج بعدازظهر

مکان: Villa 44, Al Hisn St, Al Fahidi, Dubai, United Arab Emirates

لینک های مهم

دریافت اطلاعات کامل از هتل ها: هتل های دبی
دریافت اطلاعات از تور: تور دبی

راه های ارتباطی با شیوار

گروه اطلاع رسانی شیوار در واتس اپ 
لینک کانال اطلاع رسانی شیوار در تلگرام
لینک اینستاگرام شیوار
لینک تورهای خارجی شیوار
لینک هتل های معرفی شده در سایت
لینک جاذبه های گردشگری معرفی شده در سایت شیوار

برچسب ها
ارزان ترین هتل های دبی ارزانترین هتل های دبی اقتصادی ترین هتل های دبی باکیفیت ترین هتل های دبی برترین موزه های ترکیه برترین هتل های دبی جاذبه های دبی جاذبه های دیدنی دبی دهکده میراث دبی دیدنی های موزه رزرو آنلاین هتل های دبی رزرو اینترنتی هتل های دبی رزرو هتل های دبی رزرو هتل های دبی انلاین رزرواسیون هتل های دبی موزه قهوه دبی

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن