دیدنی های چین

شماره های اضطراری در سفر به چین

The emergency numbers & service numbers used in China

شماره های اضطراری چین

شماره‌های زیر شماره‌های اضطراری و شماره‌های خدماتی هستند که بیشتر در چین استفاده می‌شوند، و این شماره‌ها ممکن است در سفر  برای شما کمک کننده باشند.

 

تماس های اضطراری:

شماره های اضطراری چین
شماره های اضطراری چین

توجه:

۱۱۰/۱۱۹ /۱۲۰ پر استفاده ترین تماس های اضطراری هستند، تمامی تماس ها رایگان می باشد. هنگامی که با موارد معمول جنایی یا نظم عمومی، موارد اضطراری و نیاز به کمک مواجه شدید، با ۱۱۰ تماس بگیرید. در صورت وقوع آتش سوزی با ۱۱۹ تماس بگیرید. در صورت نیاز به مراقبت های اضطراری و کمک های اولیه با ۱۲۰ تماس بگیرید.

۱۲۳۹۵ فراخوان ملی SOS برای حوادث دریایی است. در دریا، هنگامی که قایق با برخورد، غرق شدن، آتش سوزی، مشاهدی فردی در دریا، شیوع ناگهانی بیماری یا سایر حوادثی که نیاز به کمک دارند، مواجه شدید، می توانید با مرکز جستجو و نجات دریایی تماس بگیرید.

شماره ی ۱۱۴ را به یاد داشته باشید: 

۱۱۴ عدد بسیار مهمی است، زیرا حتی اگر نمی توانید شماره دیگری را به خاطر بسپارید، می توانید ۱۱۴ را برای جستجوی اعداد مورد نیاز خود شماره گیری کنید. خدمات استعلام اطلاعات استعلام شماره تلفن را ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند جدول زمانی قطار و اطلاعات پیش بینی آب و هوا، تقویم قمری، رستوران ویژه و غیره را جستجو کنند.

بانک ها

بانک های چین
بانک های چین

توجه:

هر دو سرویس ماندارین و سرویس های انگلیسی درج شده است.

پرواز و قطار

قطار و پرواز چین
قطار و پرواز چین

ارتباطات

شماره ارتباطات چین
شماره ارتباطات چین

توجه:

به طور معمول، هنگامی که تلفن متصل است، با فشار دادن عدد “۰” می توانید به خدمات انسانی(Human Service.) انتقال دهید.

خدمات تحویل اکسپرس

خدمات تحویل اکسپرس در چین
خدمات تحویل اکسپرس در چین

توجه:

همه شرکت های اکسپرس اکنون خدمات تحویل بسته را ارائه می دهند.


شماره پلیس گردشگران ( ویژه توریست های غیر چینی زبان):  شماره ۶۴۰۳۸۹۴۳-۰۱۰

اگر یک توریست با مهارت های محدود در زبان چینی هستید، پلیس گردشگری می تواند به شما کمک کند، میتوانید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کرده و شما را در طول اقامتتان راهنمایی و پشتیبانی میکنند.

بیمارستان( اورژانس ۲۴ ساعته): شماره ۱۲۰

در صورت نیاز به فوریت های پزشکی، برای درخواست آمبولانس یا کمک های پزشکی با شماره ۱۲۰ تماس بگیرید، بسیار حائز اهمیت است که این شماره را در دست داشته باشید، به خصوص اگر شرایط پزشکی دارید و یا به فوریت های پزشکی نیاز دارید.


موارد دیگری از چین که ممکن است برایتان جالب باشد:

برچسب ها
EMERGENCY CALL IN CHINA EMERGENCY SERVICE IN CHINA پکن جاذبه در چین جاذبه های چین چین دیدنی در چین دیدنی های چین سفر به چین شانگهای شماره هار ضروری در سفر به چین شماره های اضطراری در چین شماره های چین شماره های لازم برای سفر شماره های لازم در سفر چین شماره هایی که برای سفر به چین باید حفظ کنید کشور چین هانگژو

کارشناس گردشگری

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شیوار سیاوشان متشکل از متخصصین مجرب گردشگری در نظر دارد پایه گذار خدمات دهی با استانداردهای بین المللی باشد. ما آنچه شما می خواهید را برنامه ریزی خواهیم کرد و بهترین پیشنهادات را با شعار مشاور امین سعی می کنیم به شما ارایه کنیم. چون ما معتقدیم ما امانت دار وقت و هزینه شما هستیم تلفن تماس : 91014574 021 موبایل پشتیبانی تورهای در حال اجرا : 09192120524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن